Druhý lekársky názor

Posudok od popredných medzinárodných špecialistov v oblasti zdravotnej starostlivosti

Pomáhame vám starať sa o vaše zdravie

Nechajte si poradiť od špičkových lekárskych odborníkov z celého sveta a rozhodujte sa o svojom zdravotnom stave informovane. Z pohodlia domova a vo vami vybranom jazyku.

Služba Druhý lekársky názor je určená pre majiteľky a majiteľov účtov OPEN, TOP, PLATINUM alebo INFINITE.

Čo je Druhý lekársky názor

Vďaka službe Druhý lekársky názor môžete konzultovať svoj zdravotný stav s poprednými lekárskymi odborníkmi z celého sveta. Či už potrebujete získať viac informácií o možnostiach liečby, uistiť sa o svojej diagnóze alebo sa iba poradiť o svojom zdravotnom stave, s Druhým lekárskym názorom získate všetko potrebné na jednom mieste, online a vo vami vybranom jazyku.

 

Čo vám Druhý lekársky názor ponúka:

- Prístup k medzinárodným špecialistom: Konzultujte svoj zdravotný stav s expertmi zo zahraničia, ku ktorým by ste inak nemali jednoduchý a rýchly prístup.

- Transparentný výber: Vyberte si špecialistu sami na základe jeho profilu, špecializácie, publikácií, a hodnotení od ostatných klientov.

- Odborné lekárske posudky: Nezávislý písomný posudok od renomovaného odborníka vám pomôže lepšie porozumieť svojmu zdravotnému stavu a možným liečebným postupom.

Ako postupovať

Máte už u nás balíček OPEN, TOP, PLATINUM alebo INFINITE? Výborne!

Službu Druhý lekársky názor od nás máte automaticky k dispozícii. Stačí sa zaregistrovať a aktivovať ju podľa inštrukcií, ktoré ste obdržali e-mailom. Ak vám takýto e-mail neprišiel, ozvite sa nám na Infolinku +421 2 6920 2090 a s registráciou vám radi pomôžeme.

Ešte u nás nemáte svoj balíček služieb? Preferujete OPEN alebo TOP? Založte si ho!

Ako na to:

  1. Využite možnosť online založenia nového účtu – stačí kliknúť TU. Budete k tomu potrebovať mobilný telefón a 2 doklady totožnosti – občiansky preukaz a k nemu napríklad vodičský preukaz alebo pas. Taktiež sa môžete zastaviť v ktorejkoľvek pobočke, kde s vami založíme účet osobne.
  2. Službu Druhý lekársky názor vám sprístupníme do 7 pracovných dní od založenia účtu.

Máte záujem o vyšší balíček typu PLATINUM alebo INFINITE? Kontaktujte nás na Infolinke +421 2 6920 2090 a spoločne si dojednáme schôdzku.


Ste už naším klientom, ale nemáte balíček služieb OPEN, TOP, PLATINUM alebo INFINITE? Nevadí!

Ak ste užnaším klientom s iným typom účtu, môžete ho jednoducho zmeniť a začať využívať všetky výhody nového typu účtu, vrátane služby Druhý lekársky názor.

Ako na to:

  1. Navštívte našu pobočku.
  2. Požiadajte o zmenu typu účtu na balíček služieb OPEN, TOP, PLATINUM alebo INFINITE.
  3. Službu Druhý lekársky názor vám sprístupníme do 7 pracovných dní od prevedenia zmeny typu účtu.

FAQ

Koľkokrát môžem službu využiť?

Službu Druhý lekársky názor môžete využiť až 3-krát ročne.

V akom jazyku prebieha komunikácia s lekárom?

Všetka komunikácia prebieha vo vami zvolenom jazyku, vrátane konzultácií a výsledných správ. Nemusíte sa preto báť osloviť aj zahraničných špecialistov, všetky potrebné preklady sú súčasťou služby.

Za ako dlho obdržím posudok k svojmu prípadu?

Do 7 pracovných dní od poskytnutia finálnej dokumentácie a popisu požiadavky.

Kde nájdem svoj kód pre prvé prihlásenie?

Zaslali sme vám ho na váš e-mail. Ak vám takýto e-mail neprišiel, ozvite sa nám na Infolinku +421 2 6920 2090, kde vám radi pomôžeme.

Môžem využitie služby postúpiť aj niekomu inému (manžel/manželka, deti a pod.)?

Bohužiaľ. Služba Druhý lekársky názor platí iba pre daného majiteľa účtu OPEN/TOP/PLATINUM alebo INFINITE.

UniCredit Logo