Investičné spoločnosti a fondy

AMUNDI ASSET MANAGEMENT, SOCIÉTÉ PAR ACTIONS SIMPLIFIÉE

90, Boulevard Pasteur

75015 Paris

France

REGISTROVANÉ FONDY

Detailné informácie k registrovaným fondom nájdete na: www.amundi.com

ÚPIS A SPÄTNÝ ODKUP

Príkazy k úpisu a spätnému odkupu budú spracované na základe zmluvnej dokumentácie Banky,
súvisiacej s obchodovaním so zahraničnými cennými papiermi, ich správou a/alebo úschovou.

V prípade, že úpis podielových listov prebieha na základe pokynu investora prostredníctvom Banky,
prebieha ich spätný odkup rovnako prostredníctvom Banky, na základe pokynu investora.

V prípade, že úpis podielových listov nie je spracovaný prostredníctvom Banky, bude ich spätný odkup spracovaný prostredníctvom Banky až potom, čo budú takéto podielové listy vopred prevedené do úschovy Banky.

Banka realizuje platby podielnikom, súvisiace s vyššie uvedeným spätným odkupom podielových listov.

Banka realizuje platby podielnikom na základe korporátnych udalostí, súvisiacich s podielovými listami v úschove Banky.

V prípade, že úpis podielových listov nie je spracovaný prostredníctvom Banky a nie je možné previesť podielové listy do úschovy Banky, môže investor vyplniť špeciálny formulár pre odkup a zaslať ho Banke poštou.  Banka ho následne neodkladne postúpi priamo fondu / manažérskej spoločnosti.

POZOR: Podpis investora na formulári musí byť úradne overený. 
Formulár musí byť Banke doručený poštou na adresu:

  • UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky

    Kontaktná banka

    Šancová 1/A

    813 33 Bratislava

REKLAMÁCIE

Vaše názory, sťažnosti a reklamácie radi príjmeme:

  • UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky

    Kontaktná banka

    Šancová 1/A

    813 33 Bratislava

E-mailom:

  • sťažnosti týkajúce sa činnosti Banky smerujte na adresu reklamacie@unicreditgroup.sk
  • sťažnosti nesúvisiace s činnosťou Banky smerujte na adresu UCITS_Contact_bank@unicreditgroup.cz

Reklamáciu alebo sťažnosť bude možné rýchlejšie vyriešiť, ak ju doložíte príslušnými informáciami potrebnými na jej vybavenie:

  • vaše identifikačné údaje
  • predmet podania reklamácie (stručný opis obsahu reklamácie alebo sťažnosti obsahujúci tiež údaje, ktoré sú na riešenie daného podania podstatné)
  • doklady alebo prílohy (napr. výpis z majetkového účtu cenných papierov a pod.)
  • dátum odovzdania reklamácie
  • vaša kontaktná adresa na zaslanie odpovede, prípadne e-mailová adresa alebo telefónne číslo

Sťažnosť investora, týkajúca sa činnosti Banky na základe zmluvnej dokumentácie o investičných službách, bude riešená v súlade Reklamačným poriadkom UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Sťažnosť investora, nesúvisiaca s činnosťou Banky, bude postúpená priamo fondu / manažérskej spoločnosti.

AMUNDI LUXEMBOURG S.A.

5, Allée Scheffer

L-2520 Luxembourg

Luxembourg

REGISTROVANÉ FONDY

Detailné informácie k registrovaným fondom nájdete na: www.amundi.com

ÚPIS A SPÄTNÝ ODKUP

Príkazy k úpisu a spätnému odkupu budú spracované na základe zmluvnej dokumentácie Banky,
súvisiacej s obchodovaním so zahraničnými cennými papiermi, ich správou a/alebo úschovou.

V prípade, že úpis podielových listov prebieha na základe pokynu investora prostredníctvom Banky,
prebieha ich spätný odkup rovnako prostredníctvom Banky, na základe pokynu investora.

V prípade, že úpis podielových listov nie je spracovaný prostredníctvom Banky, bude ich spätný odkup spracovaný prostredníctvom Banky až potom, čo budú takéto podielové listy vopred prevedené do úschovy Banky.

Banka realizuje platby podielnikom, súvisiace s vyššie uvedeným spätným odkupom podielových listov.

Banka realizuje platby podielnikom na základe korporátnych udalostí, súvisiacich s podielovými listami v úschove Banky.

V prípade, že úpis podielových listov nie je spracovaný prostredníctvom Banky a nie je možné previesť podielové listy do úschovy Banky, môže investor vyplniť špeciálny formulár pre odkup a zaslať ho Banke poštou.  Banka ho následne neodkladne postúpi priamo fondu / manažérskej spoločnosti.

POZOR: Podpis investora na formulári musí byť úradne overený. 
Formulár musí byť Banke doručený poštou na adresu:

  • UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky

    Kontaktná banka

    Šancová 1/A

    813 33 Bratislava

REKLAMÁCIE

Vaše názory, sťažnosti a reklamácie radi príjmeme:

Korešpondenčne na adrese:

  • UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky

    Kontaktná banka

    Šancová 1/A

    813 33 Bratislava

Emailom:

  • Sťažnosti týkajúce sa činnosti Banky smerujte na adresu reklamacie@unicreditgroup.sk
  • Sťažnosti nesúvisiace s činnosťou Banky smerujte na adresu UCITS_Contact_bank@unicreditgroup.cz

Reklamáciu alebo sťažnosť bude možné rýchlejšie vyriešiť, ak ju doložíte príslušnými informáciami potrebnými na jej vybavenie:

  • vaše identifikačné údaje
  • predmet podania reklamácie (stručný opis obsahu reklamácie alebo sťažnosti obsahujúci tiež údaje, ktoré sú na riešenie daného podania podstatné)
  • doklady alebo prílohy (napr. výpis z majetkového účtu cenných papierov a pod.)
  • dátum odovzdania reklamácie
  • vaša kontaktná adresa na zaslanie odpovede, prípadne e-mailová adresa alebo telefónne číslo

Sťažnosť investora, týkajúca sa činnosti Banky na základe zmluvnej dokumentácie o investičných službách, bude riešená v súlade Reklamačným poriadkom UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Sťažnosť investora, nesúvisiaca s činnosťou Banky, bude postúpená priamo fondu / manažérskej spoločnosti.

CPR ASSET MANAGEMENT

90, Boulevard Pasteur

75015 Paris

France

GENERALI INVESTMENTS CEE, INVESTIČNÍ SPOLEČNOST, A.S.

Na Pankráci 1720/123

14021 Praha 4

Česká republika

Informácie pre investorov o tom, ako je možné podávať príkazy a ako sa vyplácajú prípadné výnosy z odkupu a spätného odkupu (pokiaľ sa postupuje prostredníctvom Spoločnosti a/alebo distribútorov), sú k dispozícii na internetových stránkach Spoločnosti v dokumente Podmienky spoločnosti Generali Investments CEE, investiční společnost, a. s., pre investovanie do Fondov a Investičných programov účinné od 1. 4. 2021 na území Slovenské republiky

REGISTROVANÉ FONDY

Detailné informácie k registrovaným fondom nájdete na: www.generali-investments.sk

ÚPIS A SPÄTNÝ ODKUP

Banka vo všeobecnosti nebude spracúvať prikazy k úpisu.

V prípade príkazov k spätnému odkupu, môže investor vyplniť špeciálny formulár pre odkup 

a zaslať ho Banke poštou.  Banka ho následne neodkladne postúpi priamo fondu / manažérskej spoločnosti.

POZOR: Podpis investora na formulári musí byť úradne overený.  Formulár musí byť Banke doručený poštou na adresu:

  • UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky

    Kontaktná banka

    Šancová 1/A

    813 33 Bratislava

Investor je oprávnený podať príkaz k spätnému odkupu aj osobne, na pobočkách Banky. V takom prípade Banka overí totožnosť investora a/alebo jeho splnomocneného zástupcu/zástupcov. 

Platby výnosov zo spätného odkúpenia realizuje Spoločnosť priamo na bankový účet investora.

REKLAMÁCIE

Vaše názory, sťažnosti a reklamácie radi príjmeme:

Korešpondenčne na adrese

  • UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky

    Kontaktná banka

    Šancová 1/A

    813 33 Bratislava

E-mailom

  • Sťažnosti týkajúce sa činnosti Banky smerujte na adresu reklamacie@unicreditgroup.sk
  • Sťažnosti nesúvisiace s činnosťou Banky smerujte na adresu UCITS_Contact_bank@unicreditgroup.cz

Reklamáciu alebo sťažnosť bude možné rýchlejšie vyriešiť, ak ju doložíte príslušnými informáciami potrebnými na jej vybavenie:

  • Vaše identifikačné údaje
  • Predmet podania reklamácie (stručný opis obsahu reklamácie alebo sťažnosti obsahujúci tiež údaje, ktoré sú na riešenie daného podania podstatné)
  • Doklady alebo prílohy (napr. výpis z majetkového účtu cenných papierov a pod.)
  • Dátum odovzdania reklamácie
  • Vaša kontaktná adresa na zaslanie odpovede, prípadne e-mailová adresa alebo telefónne číslo

Sťažnosť investora, týkajúca sa činnosti Banky na základe zmluvnej dokumentácie o investičných službách, bude riešená v súlade Reklamačným poriadkom UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Sťažnosť investora, nesúvisiaca s činnosťou Banky, bude postúpená priamo fondu / manažérskej spoločnosti.

INVESTIKA, INVESTIČNÍ SPOLEČNOST, A.S.

Švédská 635/8

15000 Praha 5

Česká republika

LLB INVEST KAPITALANLAGEGESELLSCHAFT M.B.H.

Wipplingerstrasse 35

A-1010 Vienna

Austria

REGISTROVANÉ FONDY

Detailné informácie o registrovaných fondoch nájdete na: www.llbinvest.at

ÚPIS A SPÄTNÉ ODKÚPENIE

Príkazy na úpis a spätné odkúpenie budú spracované na základe zmluvnej dokumentácie banky, súvisiacej s obchodovaním so zahraničnými cennými papiermi, ich správou a/alebo úschovou.

V prípade, ak úpis podielových listov prebieha na základe pokynu investora prostredníctvom banky, prebieha ich spätné odkúpenie rovnako prostredníctvom banky, a to na základe pokynu investora.

V prípade, ak úpis podielových listov nie je spracovaný prostredníctvom banky, bude ich spätné odkúpenie spracované prostredníctvom banky až potom, čo budú takéto podielové listy vopred prevedené do úschovy banky.

Banka realizuje platby podielnikom, súvisiace s vyššie uvedeným spätným odkúpením podielových listov.

Banka realizuje platby podielnikom na základe korporátnych udalostí, súvisiacich s podielovými listami v úschove banky.

V prípade, ak úpis podielových listov nie je spracovaný prostredníctvom banky a nie je možné previesť podielové listy do úschovy banky, môže investor vyplniť špeciálny formulár na odkúpenie a zaslať ho banke poštou.  Banka ho následne neodkladne postúpi priamo fondu/manažérskej spoločnosti.

POZOR: Podpis investora na formulári musí byť úradne overený. Formulár musí byť banke doručený poštou na adresu:

  • UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky

    Kontaktná banka

    Šancová 1/A

    813 33 Bratislava

REKLAMÁCIE

Vaše názory, sťažnosti a reklamácie radi prijmeme:

Korešpondenčne na adrese:

  • UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky

    Kontaktná banka

    Šancová 1/A

    813 33 Bratislava

E-mailom

  • sťažnosti týkajúce sa činnosti banky smerujte na adresu reklamacie@unicreditgroup.sk
  • sťažnosti nesúvisiace s činnosťou banky smerujte na adresu UCITS_Contact_bank@unicreditgroup.cz

Reklamáciu alebo sťažnosť bude možné rýchlejšie vyriešiť, ak ju doložíte príslušnými informáciami potrebnými na jej vybavenie:

  • svojimi identifikačnými údajmi,
  • predmetom podania reklamácie (stručný opis obsahu reklamácie alebo sťažnosti obsahujúci tiež údaje, ktoré sú na riešenie daného podania podstatné),
  • dokladmi alebo prílohami (napr. výpis z majetkového účtu cenných papierov a pod.),
  • dátumom odovzdania reklamácie,
  • svojou kontaktnou adresou na zaslanie odpovede, prípadne e-mailovou adresou alebo telefónnym číslom.

Sťažnosť investora, týkajúca sa činnosti banky na základe zmluvnej dokumentácie o investičných službách, bude riešená v súlade s Reklamačným poriadkom UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Sťažnosť investora, nesúvisiaca s činnosťou banky, bude postúpená priamo fondu/manažérskej spoločnosti.

STRUCTURED INVEST S.A.

8-10, rue Jean Monnet

L-2180 Luxembourg

Luxembourg

REGISTROVANÉ FONDY

Detailné informácie o registrovaných fondoch nájdete na: www.structuredinvest.lu

ÚPIS A SPÄTNÉ ODKÚPENIE

Príkazy k úpisu a spätnému odkupu budú spracované na základe zmluvnej dokumentácie Banky, súvisiacej s obchodovaním so zahraničnými cennými papiermi, ich správou a/alebo úschovou.

V prípade, že úpis podielových listov prebieha na základe pokynu investora prostredníctvom Banky, prebieha ich spätný odkup rovnako prostredníctvom Banky, na základe pokynu investora.

V prípade, že úpis podielových listov nie je spracovaný prostredníctvom Banky, bude ich spätný odkup spracovaný prostredníctvom Banky až potom, čo budú takéto podielové listy vopred prevedené do úschovy Banky.

Banka realizuje platby podielnikom, súvisiace s vyššie uvedeným spätným odkupom podielových listov.

Banka realizuje platby podielnikom na základe korporátnych udalostí, súvisiacich s podielovými listami v úschove Banky.

V prípade, že úpis podielových listov nie je spracovaný prostredníctvom Banky a nie je možné previesť podielové listy do úschovy Banky, môže investor vyplniť špeciálny formulár pre odkup a zaslať ho Banke poštou.  Banka ho následne neodkladne postúpi priamo fondu / manažérskej spoločnosti.

POZOR: Podpis investora na formulári musí byť úradne overený.  Formulár musí byť Banke doručený poštou na adresu:

  • UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky
    Kontaktná banka
    Šancová 1/A
    813 33 Bratislava

REKLAMÁCIE

Vaše názory, sťažnosti a reklamácie radi príjmeme:

Korešpondenčne na adrese:

  • UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky

    Kontaktná banka

    Šancová 1/A

    813 33 Bratislava

E-mailom

  • sťažnosti týkajúce sa činnosti banky smerujte na adresu reklamacie@unicreditgroup.sk
  • sťažnosti nesúvisiace s činnosťou banky smerujte na adresu UCITS_Contact_bank@unicreditgroup.cz

Reklamáciu alebo sťažnosť bude možné rýchlejšie vyriešiť, ak ju doložíte príslušnými informáciami potrebnými na jej vybavenie:

  • svojimi identifikačnými údajmi,
  • predmetom podania reklamácie (stručný opis obsahu reklamácie alebo sťažnosti obsahujúci tiež údaje, ktoré sú na riešenie daného podania podstatné),
  • dokladmi alebo prílohami (napr. výpis z majetkového účtu cenných papierov a pod.),
  • dátumom odovzdania reklamácie,
  • svojou kontaktnou adresou na zaslanie odpovede, prípadne e-mailovou adresou alebo telefónnym číslom.

Sťažnosť investora, týkajúca sa činnosti banky na základe zmluvnej dokumentácie o investičných službách, bude riešená v súlade s Reklamačným poriadkom UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Sťažnosť investora, nesúvisiaca s činnosťou banky, bude postúpená priamo fondu/manažérskej spoločnosti.