NOVÁ PLATBA
Na zadanie platby kliknite v hlavnom menu na Platby alebo využite Smart platbu – stačí, keď zatiahnete dolu obrazovku NA ÚČTOCH.
Dostanete sa na obrazovku VYKONAŤ NOVŮ PLATBU, kde si v hornej časti posunom zľava doprava vyberiete účet, z ktorého chcete odoslať platbu. Vyplňte povinné údaje a kliknite na tlačidlo „Ďalej".
Na ďalšej obrazovke skontrolujte zadané údaje a potvrďte platbu pomocou PIN alebo odtlačkom prsta, resp. Face ID (pri platbách do 200 eur).
Pre opakujúce sa platby môžete jednoducho vytvoriť šablónu. Na obrazovke „KONTROLA ÚDAJOV“ (tesne pred potvrdením zadávanej platby) začiarknite možnosť „Uložiť ako šablónu“, pomenujte ju a uložte. Nabudúce budete posielať platby už jednoduchšie.
Ďalej môžete zopakovať akúkoľvek uskutočnenú platbu z transakčnej histórie na účte. Na obrazovke NA ÚČTOCH kliknite na svoj účet, čím sa dostanete do histórie platieb. Tu už len stačí kliknutím vybrať konkrétnu platbu a na konci detailov platby kliknúť na „Zopakovať platbu“.
Radi by sme vás informovali, že v aplikácii Smart Banking/Business Smart Banking si po novom pred podpísaním vybraných zahraničných platieb a SEPA platieb, pri ktorých dochádza ku konverzii meny, môžete zobraziť odhad ekvivalentu sumy v cudzej mene a predpokladané poplatky súvisiace s platbou.
Tieto predpokladané informácie sa zobrazujú len pre nové platby a v čase zúčtovania sa môžu zmeniť. Preto pre už zaúčtované transakcie tieto informácie v prehľade transakcií nenájdete.