Aké karty môžem pridať do služby Apple Pay?
Všetky debetné a kreditné Mastercard karty vydané v UniCredit Bank.
Ako môžem pridať kartu do Apple Wallet?
Presný manuál, ako postupovať nájdete TU.
Je služba platenia mobilom zadarmo?
Za túto službu banka neúčtuje žiaden poplatok.
Musím mať v telefóne prístup k internetu, aby som mohol aplikovať Apple Pay?
Nie. Prístup k internetu potrebujete len vtedy, keď kartu pridávate do Apple Pay. Pri dlhodobom nepripojení k internetu sa môže stať, že sa platba neuskutoční správne. Preto odporúčame občas sa k internetu pripojiť, aby došlo k hladkej realizácii platby pomocou Apple Pay.
Aké platby môžem uskutočniť pomocou Apple Pay?
Platby prostredníctvom Apple Pay môžete uskutočňovať na platobných termináloch, ktoré prijímajú bezkontaktné platby. Možno tiež zaplatiť v mobilnej aplikácii predajcu alebo v e-shope, ak umožňujú platby pomocou služby Apple Pay.
Čo mám robiť, keď sa mi nedarí platiť s Apple Pay?
Skontrolujte, či je karta v aplikácii Wallet aktívna a nastavená ako východisková. Skontrolujte dátum platnosti karty. Ak platnosť uplynula, musíte novú kartu opätovne pridať do Apple Pay. V prípade, že ste dlhšie neboli pripojení do internetu, mohlo sa stať, že nedošlo k spárovaniu platby. Je potrebné sa opäť pripojiť, aby došlo k správnemu spárovaniu ďalších platieb. Ak ťažkosti s platením Apple Pay pretrvávajú, kontaktuje Infolinku +421 2 6920 2090.
Čo mám robiť, keď som zariadenie stratil alebo mi ho ukradli?
Zavolajte na našu linku +421 268 285 777 a trvalo alebo dočasne zablokujeme vaše karty vložené do Apple Pay. Tiež si môžete aktivovať režim „Stratený“ v časti „Find iPhone“ na iCloud.com. Svoje plastové karty môžete naďalej používať, nebudú blokované a nemôže dôjsť k ich zneužitiu.
Pri platení s Apple Pay odo mňa telefón vyžaduje autorizáciu aj pri platbách pod 20 EUR.
Apple Pay zakaždým vyžaduje overenie platby, a to podľa zvoleného spôsobu zabezpečenia odomknutia vášho telefónu (otlačkom prsta, PIN-om či Face ID).
Môžem s mobilom vyberať hotovosť z bankomatu?
Áno, túto službu máme aktívnu zatiaľ len na kartách Mastercard a Maestro, ak má bankomat bezkontaktnú čítačku, môžete aj vyberať. Bankomat bude od vás vyžadovať rovnaký PIN, aký máte na plastovej karte, a zadáte ho na klávesnici bankomatu.
Počas platby s Apple Pay ma terminál požiadal o zadanie PIN kódu.
Vo výnimočných prípadoch môže terminál požiadať o zadanie kódu PIN. PIN na karte pridanej do Apple Pay je rovnaký ako na plastovej karte.
Uvidím transakcie uskutočnené s Apple Pay v histórii transakcií?
Áno. Transakcie uvidíte v internetovom bankovníctve alebo mobilnej aplikácii Smart Banking aj vo výpise. Tiež v aplikácii Wallet.
Je možné pridať jednu kartu do viacerých mobilných zariadení?
Áno, identickú kartu môžete pridať do viacerých mobilných zariadení Apple. Maximálny počet zariadení je 9.
Ako sa dá pridať karta do Apple Watch?
Po spárovaní aplikácie Apple Watch s iPhonom spustíte aplikáciu Watch a vyberiete položku Wallet a Apple Pay. Potom vyberiete možnosť Pridať kreditnú/debetnú kartu a pokračujete v procese pridávania karty. Počas operácie môžete byť vyzvaný potvrdiť operáciu jednorazovým SMS kódom.
Ako vymazať kartu z aplikácie Apple Watch?
Môžete to urobiť v prostredí aplikácie Watch dostupnej pre iPhone.Vyberte ikonu „i", ktorá symbolizuje informácie. Vyberte kartu zo zoznamu dostupných kariet.
Ako možno odstrániť kartu z Apple Pay?
Môžete to realizovať v aplikácii Wallet a tiež zavolaním na našu Infolinku +421 2 6920 2090. V špeciálnom prípade môžete vymazať obsah zariadenia (pomocou aplikácie Nájsť môj iPhone) na iCloud.com. Všetky karty pridané do služby Apple Pay budú v tom prípade zo zariadenia odstránené, aj keď je zariadenie offline.
Keď zablokujem dočasnú alebo trvalú plastovú kartu, budem môcť platiť službou Apple Pay, kde budem mať pridanú kartu?
Nie. Dočasným alebo trvalým zablokovaním plastovém karty dôjde aj k blokovaniu karty nahranej v Apple Pay, tedy ani s Apple Pay (mobilom, hodinkami) nezaplatíte. Akákoľvek zmena na plastovej karte má vplyv i na kartu nahranú v Apple Pay.
Platba bola na platobnom termináli zamietnutá, no pri platení mi mobilné zariadenie ukázalo, že bola dokončená. Bola platba uskutočnená alebo nie?
Užívateľ zariadenia Apple môže byť informovaný o dokončenej platbe bez ohľadu na to, či bola realizovaná alebo nie. Najdôležitejšia je informácia a potvrdenie o platbe na platobnom termináli.
Môžem odstránenú kartu Apple Pay znova pridať do aplikácie Wallet?
Áno, rovnakú kartu môžete do služby Apple Pay pridať opäť.
Čo je východisková karta?
Ide o prednastavenú kartu, ktorou platíte s Apple Pay.
Je možné v aplikácii Wallet zmeniť východiskovú kartu?
Áno. Posuňte kartu, ktorou chcete platiť, do hornej časti obrazovky. Bude se zobrazovať ako prvá na hlavnej obrazovke v programe Wallet.
Čo sa stane, keď aktualizujem alebo vymením svoj telefón?
Aktualizácia telefónu nemá vplyv na karty Apple Pay v aplikácii Wallet. Ak však vymeníte svoj telefón, treba karty znovu pridať do aplikáacie Wallet.