Hore

Plaťte mobilom alebo hodinkami

 

Apple Pay je jednoduchý a bezpečný spôsob platenia v obchodoch, aplikáciách či online. Pridajte si platobnú kartu Mastercard do i Phonu, iPadu, Macu alebo Apple Watch a nestrácajte čas pri pokladni alebo neustálym vyplňovaním platobných údajov.

 

S Apple Pay zaplatíte jednoducho a rýchlo s vaším telefónom alebo hodinkami. Stačí zariadenie priložiť k terminálu, ktorý podporuje bezkontaktné platby a potvrdiť pomocou Touch ID alebo Face ID.

 


PLAŤTE S APPLE PAY A KARTU NEMUSÍTE MAŤ PRI SEBE.

JEDNODUCHÉ, BEZPEČNÉ A RÝCHLE

Apple pay


Ako pridať kartu MasterCard?

Apple pay

 
  1. Vo svojom iPhone otvorte aplikáciu Wallet a stlačte tlačidlo +. Apple pay
  2. Vyfoťte vašu kartu, doplňte chýbajúce údaje z karty a stlačte Súhlasím.

  3. Z prijatej SMS zadajte kód do Walletu.

  4. Hotovo. Už ste pripravený platiť.

Ak máte obnovenú platobnú kartu, odstráňte pôvodnú platobnú kartu z peňaženky Apple Pay a pridajte novú kartu podľa vyššie uvedeného postupu.


Ako pridať kartu VISA?

  1. V svojom iPhone otvorte aplikáciu Smart Banking a prejdite na platobnú kartu. 
  2. Stlačte tlačidloApple pay Pridať do Apple Wallet a následne tlačidlo Ďalej.
  3. Potvrďte súhlas so zmluvnými podmienkami Apple.
  4. Hotovo. Ste pripravený platiť.

Ak máte obnovenú platobnú kartu, odstráňte pôvodnú platobnú kartu z peňaženky Apple Pay a pridajte novú kartu podľa vyššie uvedeného postupu.

 

Apple pay


Ako platiť?

  1. Stačí podržať prst na snímači otlačkov prstov a priložiť telefón k platobnému terminálu, čím prebehne platba.

  2. Pri najnovších modeloch môžete použiť FACE ID. Dvakrát za sebou stlačte bočné tlačidlo a pozrite sa na displej. Po identifikácii vás telefón vyzve, aby ste ho priložili k terminálu.

  3. Pri platení s Apple Watch stačí 2* stisnúť pravé tlačidlo hodiniek a po zavibrovaní ich priložiť k platobnému terminálu.

 

Apple pay

Čo vás môže ďalej zaujímať:

Aké karty môžem pridať do služby Apple Pay? 

Všetky debetné a kreditné Mastercard karty vydané v UniCredit Bank.


Ako môžem pridať kartu do Apple Wallet? 

Presný manuál, ako postupovať nájdete TU.


Je služba platenia mobilom zadarmo?

Za túto službu banka neúčtuje žiaden poplatok.


Musím mať v telefóne prístup k internetu, aby som mohol aplikovať Apple Pay?

Nie. Prístup k internetu potrebujete len vtedy, keď kartu pridávate do Apple Pay. Pri dlhodobom nepripojení k internetu sa môže stať, že sa platba neuskutoční správne. Preto odporúčame občas sa k internetu pripojiť, aby došlo k hladkej realizácii platby pomocou Apple Pay.


Aké platby môžem uskutočniť pomocou Apple Pay?

Platby prostredníctvom Apple Pay môžete uskutočňovať na platobných termináloch, ktoré prijímajú bezkontaktné platby. Možno tiež zaplatiť v mobilnej aplikácii predajcu alebo v e-shope, ak umožňujú platby pomocou služby Apple Pay.


Čo mám robiť, keď sa mi nedarí platiť s Apple Pay?

Skontrolujte, či je karta v aplikácii Wallet aktívna a nastavená ako východisková. Skontrolujte dátum platnosti karty. Ak platnosť uplynula, musíte novú kartu opätovne pridať do Apple Pay. V prípade, že ste dlhšie neboli pripojení do internetu, mohlo sa stať, že nedošlo k spárovaniu platby. Je potrebné sa opäť pripojiť, aby došlo k správnemu spárovaniu ďalších platieb. Ak ťažkosti s platením Apple Pay pretrvávajú, kontaktuje Infolinku +421 2 6920 2090.


Čo mám robiť, keď som zariadenie stratil alebo mi ho ukradli?

Zavolajte na našu linku +421 268 285 777 a trvalo alebo dočasne zablokujeme vaše karty vložené do Apple Pay. Tiež si môžete aktivovať režim „Stratený“ v časti „Find iPhone“ na iCloud.com. Svoje plastové karty môžete naďalej používať, nebudú blokované a nemôže dôjsť k ich zneužitiu. 


Pri platení s Apple Pay odo mňa telefón vyžaduje autorizáciu aj pri platbách pod 20 EUR.

Apple Pay zakaždým vyžaduje overenie platby, a to podľa zvoleného spôsobu zabezpečenia odomknutia vášho telefónu (otlačkom prsta, PIN-om či Face ID).


Môžem s mobilom vyberať hotovosť z bankomatu?

Áno, túto službu máme aktívnu zatiaľ len na kartách Mastercard a Maestro, ak má bankomat bezkontaktnú čítačku, môžete aj vyberať. Bankomat bude od vás vyžadovať rovnaký PIN, aký máte na plastovej karte, a zadáte ho na klávesnici bankomatu.


Počas platby s Apple Pay ma terminál požiadal o zadanie PIN kódu.

Vo výnimočných prípadoch môže terminál požiadať o zadanie kódu PIN. PIN na karte pridanej do Apple Pay je rovnaký ako na plastovej karte.


Uvidím transakcie uskutočnené s Apple Pay v histórii transakcií?

Áno. Transakcie uvidíte v internetovom bankovníctve alebo mobilnej aplikácii Smart Banking aj vo výpise. Tiež v aplikácii Wallet.


Je možné pridať jednu kartu do viacerých mobilných zariadení?

Áno, identickú kartu môžete pridať do viacerých mobilných zariadení Apple.


Ako sa dá pridať karta do Apple Watch?

Po spárovaní aplikácie Apple Watch s iPhonom spustíte aplikáciu Watch a vyberiete položku Wallet a Apple Pay. Potom vyberiete možnosť Pridať kreditnú/debetnú kartu a pokračujete v procese pridávania karty. Počas operácie môžete byť vyzvaný potvrdiť operáciu jednorazovým SMS kódom.


Ako vymazať kartu z aplikácie Apple Watch?

Môžete to urobiť v prostredí aplikácie Watch dostupnej pre iPhone.Vyberte ikonu „i", ktorá symbolizuje informácie. Vyberte kartu zo zoznamu dostupných kariet.


Ako možno odstrániť kartu z Apple Pay?

Môžete to realizovať v aplikácii Wallet a tiež zavolaním na našu Infolinku +421 2 6920 2090. V špeciálnom prípade môžete vymazať obsah zariadenia (pomocou aplikácie Nájsť môj iPhone) na iCloud.com. Všetky karty pridané do služby Apple Pay budú v tom prípade zo zariadenia odstránené, aj keď je zariadenie offline.


Keď zablokujem dočasnú alebo trvalú plastovú kartu, budem môcť platiť službou Apple Pay, kde budem mať pridanú kartu?

Nie. Dočasným alebo trvalým zablokovaním plastovém karty dôjde aj k blokovaniu karty nahranej v Apple Pay, tedy ani s Apple Pay (mobilom, hodinkami) nezaplatíte. Akákoľvek zmena na plastovej karte má vplyv i na kartu nahranú v Apple Pay.


Platba bola na platobnom termináli zamietnutá, no pri platení mi mobilné zariadenie ukázalo, že bola dokončená. Bola platba uskutočnená alebo nie?

Užívateľ zariadenia Apple môže byť informovaný o dokončenej platbe bez ohľadu na to, či bola realizovaná alebo nie. Najdôležitejšia je informácia a potvrdenie o platbe na platobnom termináli.


Môžem odstránenú kartu Apple Pay znova pridať do aplikácie Wallet?

Áno, rovnakú kartu môžete do služby Apple Pay pridať opäť.


Čo je východisková karta?

Ide o prednastavenú kartu, ktorou platíte s Apple Pay.


Je možné v aplikácii Wallet zmeniť východiskovú kartu?

Áno. Posuňte kartu, ktorou chcete platiť, do hornej časti obrazovky. Bude se zobrazovať ako prvá na hlavnej obrazovke v programe Wallet.


Čo sa stane, keď aktualizujem alebo vymením svoj telefón?

Aktualizácia telefónu nemá vplyv na karty Apple Pay v aplikácii Wallet. Ak však vymeníte svoj telefón, treba karty znovu pridať do aplikáacie Wallet.

Google Pay je jednoduchý a bezpečný spôsob platenia v obchodoch, aplikáciách či online. Pridajte si platobnú kartu Mastercard aj do Vášho mobilného telefonu alebo Smart hodiniek a nestrácajte čas pri pokladni, či vyplňovaním platobných údajov.

S Google Pay zaplatíte bezkontaktne a rýchlo s vaším telefónom alebo hodinkami. Stačí len odomknúť zariadenie pomocou hesla alebo odtlačku prsta a následne ho priložiť k terminálu, ktorý podporuje bezkontaktné platby.

 


PLAŤTE A VYBERAJTE BEZKONTAKTNE A BEZPEČNE S GOOGLE PAY™. JE TO RÝCHLE A JEDNODUCHÉ.

 

Google pay


Ako to funguje?

 
  1. Stiahnite si do svojho mobilného telefónu aplikáciu Google Pay™ z Obchodu Play.
    Get in on Google Pay
  2. Naskenujte do aplikácie svoju platobnú kartu Mastercard a doplňte potrebné platobné údaje. Z prijatej SMS zadajte kód do aplikácie Google Pay™.
  3.  
  4. Hotovo. Už ste pripravení platiť na miestach označených logom bezkontaktnej platby.Google Pay

 

Google Pay


Ako pridať kartu Mastercard?

 
  1. Stiahnite si do svojho mobilného telefónu aplikáciu Google Pay™ z Obchodu Play.
    Get in on Google Pay
  2. Naskenujte do aplikácie svoju platobnú kartu Mastercard a doplňte potrebné platobné údaje. Z prijatej SMS zadajte kód do aplikácie Google Pay™.
  3.  
  4. Hotovo. Už ste pripravení platiť na miestach označených logom bezkontaktnej platby.Google Pay

Ak máte obnovenú platobnú kartu, odstráňte pôvodnú platobnú kartu z peňaženky Google Pay a pridajte novú kartu podľa vyššie uvedeného postupu.

Ak sa pôvodná karta nedá odstrániť z Google Pay, pravdepodobne je zaregistrovaná ako platobná metóda pre predplatné (Netflix, YouTube atď.), potom sa prihláste do svojho účtu Google, prejdite na položku Spôsoby platby/Metódy platby, vyberte platobnú kartu, ktorú chcete aktualizovať, upravte kartu a potom nová karta prejde do Google Pay podľa vyššie uvedeného postupu.

Google Pay


Ako platiť kartou VISA?

How do I pay

 
  1. Vo svojom mobilnom telefóne otvorte aplikáciu Smart Banking a prejdite na platobnú kartu.

  2. Stlačte tlačidlo Pridať do Google Pay a potom tlačidlo Pridať.

  3. Potvrďte súhlas so zmluvnými podmienkami Google.

  4. Hotovo. Už ste pripravení platiť.

 

 

Ak máte obnovenú platobnú kartu, odstráňte pôvodnú platobnú kartu z aplikácie Google Pay Wallet a pridajte novú kartu podľa vyššie uvedeného postupu.

Ak sa originálna karta nedá odstrániť z Google Pay, pravdepodobne je zaregistrovaná ako platobná metóda pre predplatné (Netflix, YouTube atď.), potom sa prihláste do svojho účtu Google, prejdite na položku Spôsoby platby/Metódy platby, vyberte platobnú kartu, ktorú chcete aktualizovať, upravte kartu a potom nová karta prejde do Google Pay podľa vyššie uvedeného postupu.


Ako platiť?

How do I pay

  • Platby do 50 eur
    Stačí len rozsvietiť/aktivovať obrazovku mobilného telefónu a potom priložiť telefón k platobnému terminálu. V tomto prípade obrazovka nemusí byť odomknutá.
 
  • Platby nad 50 eur
    Pre platby vo vyšších sumách je z dôvodu bezpečnosti už potrebné odomknúť obrazovku pomocou vášho hesla alebo odtlačku prsta a potom priložiť telefón k platobnému terminálu.
    Po prijatí platby sa na telefóne zobrazí potvrdenie.
 
  • Online platby
    S Google Pay™ môžete jednoducho zaplatiť taktiež cez e-shop alebo priamo v aplikácii. Nie je potrebné zadávať žiadne platobné údaje. V súčasnej dobe je týmto spôsobom možné platiť vo viac ako 14 000 e-shopoch.

 

Špeciálne produktové podmienky pre Google Pay™.

Čo vás ďalej môže zaujímať?

Aké karty môžem pridať do služby Google Pay™? 

Všetky karty je možné pridať do služby Google PayTM


Musím mať v telefóne prístup na internet, aby som mohol platiť s Google Pay™?

Nie. Prístup na internet potrebujete, len ak kartu pridávate do Google Pay™. Pri dlhodobom nepripojení na internet sa však môže stať, že platba nebude správne vykonaná. Preto odporúčame občas sa pripojiť na internet na účely hladkého priebehu platby pomocou Google Pay™.


Ktoré zariadenia podporujú službu Google Pay™? 

Službu podporujú zariadenia s operačným systémom Android verzie 5.0 a vyššej. Pre nákupy v obchodoch musí váš telefón podporovať aj technológiu NFC (nájdete v nastavení telefónu) a mať ju zapnutú.


Kde môžem vykonávať platby pomocou Google Pay™?

Môžete platiť pomocou telefónu podporujúceho operačný systém Android na všetkých platobných termináloch, ktoré prijímajú bezkontaktné platby. Akceptačné miesta bezkontaktných platieb sú označené týmito symbolmi:

Google Pay

 

Možno tiež zaplatiť pomocou Google Pay™ v mobilnej aplikácii predávajúceho alebo v e-shope, ak predávajúci podporuje túto službu. Spoznáte to podľa tlačidiel:

Google Pay

 

Stačí len stlačiť tlačidlo „Nakupovať s Google Pay“. Nemusíte ručne zadávať platobné údaje.


Čo mám robiť, keď sa mi nedá platiť s Google Pay™?

Skontrolujte, či je karta v aplikácii Google Pay™ aktívna a nastavená ako východisková. Skontrolujte dátum platnosti karty. Ak je karta po dátume splatnosti, musíte novú kartu opätovne pridať do Google Pay™. V prípade, ak ste neboli dlhší čas pripojení na internet, mohlo sa stať, že nenastalo spárovanie platby. Je teda nutné sa opäť pripojiť na internet na účely správneho spárovania ďalších platieb. Ak máte stále problémy s platením s Google Pay™, volajte na  Infolinku +421 2 6920 2090.


Je služba platenie mobilom zadarmo? 

Za túto službu banka neúčtuje žiadny poplatok.


Sú platby mobilom bezpečné? 

Áno, pre platby Google Pay™  využíva zašifrované číslo karty, ktoré nie je uložené vo vašom mobile. Z dôvodu zabezpečenia bezpečnosti platieb je nutné, aby váš mobilný telefón bol zabezpečený prístupovým heslom.


Čo mám robiť, keď som zariadenie stratil alebo mi bolo odcudzené?

Zavolajte na našu Infolinku +421 2 6920 2090 a trvalo alebo dočasne zablokujeme vaše karty vložené do Google Pay™. Pomocou vášho Google účtu sa prihláste do Android Device Manager a vyhľadajte svoje zariadenie a potom ho vzdialene zablokujte. Nemusíte tak rušiť svoju kartu.


Pri platení s Google Pay™ odo mňa telefón vyžaduje autorizáciu aj pri platbách pod 50 EUR.

Ak v priebehu troch po sebe idúcich platbách neodomknete telefón, potom budete pri štvrtej transakcii na obrazovke vyzvaní odomknúť a opätovne priložiť telefón k platobnému terminálu.


Môžem s mobilom vyberať hotovosť v bankomate?

Áno, keď má bankomat bezkontaktnú čítačku, môžete aj vyberať. Bankomat bude od vás vyžadovať PIN, ktorý je rovnaký ako k vašej plastovej karte, a zadáte ho na klávesnici bankomatu.


Počas platby s Google Pay™ ma terminál požiadal o zadanie PIN kódu.

Vo výnimočných prípadoch môže terminál požiadať o zadanie PIN kódu. PIN na karte pridanej do Google Pay™ je rovnaký ako na plastovej karte.


Uvidím transakcie vykonané s Google Pay™ v histórii transakcií?

Áno. Transakcie uvidíte v internetovom bankovníctve alebo mobilnej aplikácii Smart Banking aj vo výpise. Uvidíte ich aj v aplikácii Google Pay™.


Možno pridať jednu kartu do niekoľkých mobilných zariadení?

Áno, rovnakú kartu môžete pridať do viacerých mobilných alebo ďalších zariadení Google. Maximálny počet zariadení je 5.


Ako možno odstrániť kartu z Google Pay™?

Môžete to urobiť v aplikácii Google Pay™ a tiež na našej Infolinke +421 2 6920 2090. Zrušenie karty v aplikácii Google Pay™ neruší štandardnú plastovú kartu.


Keď zablokujem dočasne alebo trvale plastovú kartu, budem môcť platiť službou Google Pay™, kde budem mať kartu pridanú?

Nie. Dočasná alebo trvalá blokácia plastovej karty zablokuje aj kartu nahranú v Google Pay™, teda nezaplatíte ani s Google Pay™ (mobilom). Akákoľvek zmena na plastovej karte má vplyv aj na kartu nahranú v Google Pay™.


Môžem odstránenú kartu Google Pay™ znova pridať do aplikácie?

Áno, rovnakú kartu môžete do služby Google Pay™ pridať znova.


Čo je to východisková karta?

Ide o prednastavenú kartu, ktorou platíte s Google Pay™.


Čo sa stane, keď aktualizujem alebo vymením svoj telefón?

Aktualizácia telefónu nemá vplyv na karty v aplikácii Google Pay™. Ak však vymeníte svoj telefón, je potrebné karty znova pridať do aplikácie Google Pay™ v novom zariadení.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo