Online Banking je moderný, bezpečný a efektívny spôsob riadenia financií prostredníctvom internetu 24 hodín, 7 dní v týždni. Pre jeho zabezpečenie využívame najmodernešie spôsoby. Pre prístup do svojho internetového bankovníctva zadajte svoje užívateľské meno a jednorázovo vygenerovaný kód z vášho bezpečnostného kľúča. Pre viac informácií alebo v prípade potreby nás kontaktujte na telefónnom čísle +421 2 6920 2090
Ovládajte svoje financie odkiaľkoľvek a kedykoľvek. Stačí Vám iba pripojenie k internetu. BusinessNet Professional je bezpečné a užívateľsky príjemné internetové bankovníctvo presne prispôsobené náročným potrebám firemných klientov.
Výmena existujúcich firemných debetných aj kreditných kariet začína v auguste 2024 a potrvá do júna 2025.
Informáciu o tom, že je nová karta na ceste,dostanete vopred prostredníctvom SMS správy na kontaktné telefónne číslo, prípadne push notifikácie v mobilnom bankovníctve.
Základné nastavenie novej karty zostáva rovnaké ako v prípade existujúcej karty, limity a účty pripojené ku karte sa nemenia.
PIN kód ostáva rovnaký.
Karta, ktorej záleží...
Na planéte
Je vyrobená s ohľadom na prírodu, z recyklovaných materiálov.
Má predĺženú platnosť až na 5 rokov. Spotrebuje sa tak menej plastov a vznikne menej odpadu.
Vďaka svojej karte Mastercard môžete aj vy pomôcť životnému prostrediu. Ako? Stačí si kartu aktivovať a následne už iba používať. Podporíte tak vysádzanie stromov na Slovensku.
V priebehu rokov 2024 a 2025 za každých 400 EUR zaplatených kartou online alebo v kamennom obchode vysadíme jeden strom až do počtu 10 000.
Na Slovensku sa jedná o obnovu vzácnych lužných lesov a revitalizáciu ostrovov, slepých ramien a mokradí okolo Dunaja.
UniCredit Bank, Mastercard a BROZ pomáhajú spolu s vami slovenskej prírode.
Podrobnosti o iniciatíve sadenia stromov nájdete TU.
Na ľuďoch
Uľahčuje život nevidiacim a čiastočne zrakovo postihnutým ľuďom. Unikátne výrezy na povrchu karty umožňujú rozpoznať jej typ obyčajným dotykom.
Na vás
Prináša vám pestré výhody a najvyššiu úroveň zabezpečenia pri nakupovaní v kamenných obchodoch aj online. Naďalej sa môžete tešiť na výhody zľavového programu U-šetrite a po novom aj na špeciálne nákupné akcie organizované v spolupráci so spoločnosťou MasterCard.
Je vašou vstupenkou k stovkám zážitkom na platforme priceless.com. Objavte jedinečné kultúrne akcie, skryté architektonické krásy či oceňované reštaurácie v mestách po celom svete.
Vďaka Business Bonus programu môžete využiť zľavy na poskytované služby vybraných spoločností, napr. RentalCars, EasyJet alebo Google Workspace. Všetky firemné platobné karty vám poskytujú bezplatný prístup do vybranýchletiskových salónikov v Bratislave, Prahe alebo Viedni. Využívať môžete aj online službu Ulekára.sk alebo asistenčné služby. Ďalšie informácie nájdete na https://www.mastercard.com/businessbonus/en/home.
Aktivácia karty
Z bezpečnostných dôvodov dostanete svoju novú kartu ako neaktívnu obyčajnou poštou. Aby ste ju mohli začať používať, je potrebné ju aktivovať.
Platnosť kariet
Novú platobnú kartu si aktivujte čo najskôr. Myslite na to, že 10 dní po aktivácii novej karty prestane platiť vaša existujúca. V prípade, že si svoju novú kartu neaktivujete, tá pôvodná bude automaticky zablokovaná 2 mesiace od výroby novej karty.
Ako si aktivovať kartu
Kontaktnou platbou u obchodníka
Vložte kartu do platobného terminálu a potvrďte svoj prvý nákup u obchodníka zadaním PIN kódu, čím aktivujete kartu.
V bankomate
Uskutočnite akúkoľvek transakciu v bankomate UniCredit Bank, ktorá vyžaduje zadanie PINu, napr. výber hotovosti alebo dotaz na zostatok. Váš PIN zostáva rovnaký ako v prípade existujúcej karty.
Čo sa nemení?
VECI, KTORÉ MÁTE RADI A STE NA NE ZVYKNUTÍ
Bezkontaktné platby
S novou kartou môžete platiť bezkontaktne.
Internetové platby
S novou kartou môžete platiť cez internet.
Limity
Aktuálne limity pri platbách kartou alebo výbere hotovosti sa nemenia.
PIN
PIN kód zostáva rovnaký ako v prípade vašej súčasnej karty.
Čo sa mení?
VECI, KTORÉ JE POTREBNÉ NASTAVIŤ NANOVO
Apple Pay a Google Pay
Aj s novou kartou môžete platiť smartfónom či hodinkami. Myslite na to, že nedôjde k zmazaniu pôvodnej karty ani k automatickej aktualizácii. Je potrebné odstrániť pôvodnú kartu a pridať novú kartu. Je potrebné nastaviť novú kartu nanovov peňaženkách Apple Pay či Google Pay.
Pokiaľste doposiaľ služby Apple Pay či Google Pay nevyužívali, stačí si kartu do týchto služieb zaregistrovať.
Predplatené služby (Netflix, Youtube, Spotify, Bolt, Uber, Voyo a ďalšie)
Ak používate kartu na úhradu predplatených služieb, ako sú streamovacie platformy, alebo iných opakovaných platieb, je nutné odstrániť pôvodnú kartu a pridať novú kartu u každého poskytovateľa služby.
Niektoré spoločnosti umožňujú aktualizáciu platobnej metódy (napr. Netflix). Stačí sa prihlásiť do svojho účtu a vykonať aktualizáciu.
Ak je predplatné napojené na Apple ID (napr. Apple Music) alebo na Google účet, dôjde k automatickej aktualizácii aj pre predplatné.
Apple ID – aktualizáciu karty vykonáte v sekcii nastavení (Platby a doručovanie), kliknite na platobnú kartu, a následne na tlačidlo Upraviť. Zadajte novú kartu a potvrďte tlačidlom Hotovo.
Ak budete mať problémy s aktualizáciou údajov o karte u predplatených služieb, viac informácií nájdete TU.
Časté otázky
Odpovede na otázky, ktoré by ste mohli mať k výmene svojej karty, nájdete tu. Ak by ste náhodou nenašli to, čo hľadáte, pokojne zavolajte na našu Infolinku *1111 alebo sa obráťte na svojho bankového poradcu. Radi vám pomôžeme.
Výmena kariet sa bude konať postupne od augusta 2024 do júna 2025.
Nové platobné karty vám pošleme obyčajnou poštou na vašu kontaktnú adresu alebo na vašu pobočku. Pred odoslaním karty vás budeme informovať zaslaním SMS správy na vaše kontaktné telefónne číslo, prípadne push notifikáciou v mobilnom bankovníctve.
Nový typ platobnej karty bude možné získať od augusta 2024. V prípade potreby – napríklad po blokácii vašej existujúcej karty – budete mať možnosť jej predčasného vydania. To znamená, že vám ju následne vymeníme za nový typ platobnej karty. Pred odoslaním novej karty vás budeme informovať zaslaním SMS správy na vaše kontaktné telefónne číslo, prípadne push notifikáciou v mobilnom bankovníctve.
Vaša existujúca karta zostane v platnosti 10 dní po aktivácii novej karty alebo do 2 mesiacov od výroby novej karty, ak si ju neaktivujete. Pred zrušením vašej pôvodnej karty vás budeme informovať prostredníctvom SMS správy na vaše kontaktné telefónne číslo, prípadne push notifikáciou v mobilnom bankovníctve.
Táto automatická výmena platobnej karty je úplne zadarmo.
Novú kartu si aktivujte čo najskôr, najneskôr však do 2 mesiacov od dátumu jej výroby. K tomuto dátumu automaticky zrušíme vašu pôvodnú kartu.
Vaša doterajšia karta bude platná len 10 dní po aktivácii novej karty. Myslite na to, predovšetkým ak budete napríklad v zahraničí, kde nemusí byť k dispozícii možnosť bezkontaktných platieb. V takom prípade vám odporúčame pre istotu vybrať hotovosť v bankomate s existujúcou kartou.
Pred zrušením vašej pôvodnej karty vám dáme vedieť SMS správou na vaše kontaktné telefónne číslo, prípadne push notifikáciou v mobilnom bankovníctve.
Pôvodnú kartu nám nemusíte vrátiť. Z dôvodu bezpečnosti vám však odporúčame po aktivácii novej karty znehodnotiť tú pôvodnú prestrihnutím v častiach CVV kódu, čipu a magnetického prúžku.
Áno, aj túto kartu automaticky vymeníme. O termíne výmeny vašich kariet vás budeme informovať vopred SMS správou na vaše kontaktné telefónne číslo, prípadne push notifikáciou v mobilnom bankovníctve.
V takom prípade nám, prosím, pošlite písomné odmietnutie na adresu:
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., kartové oddelenie, Šancová 1/A, 813 33 Bratislava.
O tom, že odosielame novú kartu, vás budeme vopred informovať SMS správou na vaše kontaktné telefónne číslo, prípadne push notifikáciou v mobilnom bankovníctve.
Prípadne si môžete overiť na našej Infolinke *1111, kde sa karta nachádza.
Novú kartu vám pošleme aj do zahraničia. Aktuálnu doručovaciu adresu pre platobnú kartu si môžete overiť na Infolinke *1111, kde vám oznámia aj spôsob jej zmeny, prípadne sa môžete obrátiť so žiadosťou o zmenu na svojho bankového poradcu.
Hneď ako dostanete novú kartu, treba ju aktivovať vykonaním prvej kontaktnej platby s použitím PIN.
Chceme vám výmenu čo najviac uľahčiť, preto sú na vašej novej karte nastavené rovnaké transakčné limity ako na pôvodnej karte.
V Business Net / Business Smart Bankingu sa zobrazuje transakčná história karty na úrovni bežného účtu, ku ktorému je pripojená platobná karta.
Platobnou kartou od spoločnosti Mastercard môžete platiť v rovnakom rozsahu ako platobnou kartou od spoločnosti Visa.
V prípade novej karty nedochádza k automatickému zmazaniu pôvodnej karty v peňaženkách Apple Pay / Google Pay, ani k automatickej aktualizácii novej platnosti.
Rovnako tak nedochádza k automatickej aktualizácii, pokiaľ je platobná karta použitá ako platobná metóda pre predplatné (napr. Netlix, Spotify, Voyo, YouTube).
V oboch prípadoch treba, aby ste odstránili pôvodnú kartu a pridali novú.
Ako na to?
Apple Pay
Odoberte pôvodnú platobnú kartu priamo z peňaženky Apple Pay.
Pridajte novú platobnú kartu do Apple Pay manuálnym zadaním údajov.
Apple ID
Prejdite do nastavení – Platby a doručovanie.
Kliknite na platobnú kartu, následne zvoľte Upraviť.
Zadajte novú kartu a potvrďte tlačidlom Hotovo.
Google Pay
Odoberte pôvodnú platobnú kartu priamo z peňaženky Google Pay.
Pridajte platobnú kartu do Google Pay manuálnym zadaním údajov.
Čo ak sa karta nedá odobrať z Google Pay?
Karta je veľmi pravdepodobne zaregistrovaná ako platobná metóda pre predplatné.
Prihláste sa k svojmu Google účtu a choďte do menu Platobné metódy / Payment methods.
Vyberte platobnú kartu, ktorú chcete aktualizovať, a stlačte Edit.
Aktualizujte kartu a potvrďte zmenu.
Predplatné
Ak daná spoločnosť (napr. Netflix) umožňuje aktualizáciu platobnej metódy, prihláste sa do svojho účtu a vykonajte aktualizáciu.
Ak daná spoločnosť aktualizáciu neumožňuje alebo zabudnete zmeniť informácie o karte, dostanete e-mailové upozornenie o nevykonanej platbe a informáciu, že platbu je potrebné vykonať iným spôsobom. Vtedy môžete použiť novú platobnú kartu.
Ak je predplatné napojené na Apple ID (napr. Apple Music) alebo na Google účet, automatická aktualizácia sa uskutoční aj pre predplatné.
Nie, nová kreditná karta nahradí vašu aktuálnu a z vašej strany nie je potrebné robiť žiadne dodatočné kroky.
Nie, vaša nová kreditná karta bude pripojená k už schválenému úverovému účtu, podobne ako nová karta v prípade obnovy po uplynutí platnosti karty.
Áno, o zmeny na vašej kreditnej karte môžete žiadať bez obmedzenia.
Výpis dostanete štandardnou cestou. V detaile transakcie uvidíte, ktorou kartou bola vykonaná transakcia.
Ak splácate inkasom, nič sa pre vás nemení, inkaso splátky bude prebiehať rovnako ako ste zvyknutí. Ak splácate/dobíjate kartu prevodom z účtu, použite nový variabilný symbol uvedený na výpise z karty alebo v detailoch karty v mobilnom a internetovom bankovníctve.
Áno, zmena sa týka všetkých kariet. Rovnako ako pri hlavnej karte, ani u tých dodatkových nie je potrebné robiť žiadne ďalšie kroky. Odporúčame iba skontrolovať kontaktné údaje na doručenie karty.
Je možné, že vaša karta prestala fungovať z dôvodu jej zrušenia v rámci automatickej výmeny všetkých kariet. Aktivujte si novú platobnú kartu, ktorú sme vám zaslali, čo najskôr.
Mám ďalšie otázky – kde nájdem odpovede?
Ak ste nenašli odpovede na svoje otázky, zavolajte na našu Infolinku *1111, prípadne sa obráťte na svojho osobného bankára. Radi vám pomôžeme.
Banka v mobile
Smart Banking
- podrobný prehľad o vašich financiách
- platby odtlačkom prstu alebo prostredníctvom FaceID
- Fast Check - kontrola zostatkov bez potreby prihlásenia
- platby nascanovaním QR kódu, poštovej poukážky a čiarového kódu