Hore

SoftPOS platobná aplikácia

Máte mobilný telefón vždy pri sebe? V tom prípade môžete mať súčasne pri sebe aj platobný terminál.

Za pár minút premeníte svoj mobilný telefón na inteligentný platobný terminál pomocou mobilnej aplikácie UniCredit Bank SoftPOS.

 

PRE KOHO JE UNICREDIT BANK SOFTPOS URČENÝ

UniCredit Bank SoftPOS je prioritne určený pre obchodníkov, ktorí oceňujú mať všetko čo najjednoduchšie. To znamená pohromade telefón, internet aj platobný terminál. Riešenie je vhodné najmä pre:

  • fast foody
  • mobilné občerstvenia
  • sezónne stánky 
  • farmárske trhy 
  • doručovacie služby 
  • rozvoz jedál a taxi 
  • opravy a servisné služby 
  • slobodné povolania 
  • nezávislých konzultantov 
  • profesionálov v pohybe 
  • poisťovacích poradcov

 

AKO SI ZAOBSTARAŤ UNICREDIT BANK SOFTPOS

Aby bolo možné začať využívať akceptáciu kariet cez mobil, treba uzatvoriť zmluvu s UniCredit Bank na akceptáciu platobných kariet. Následne dostanete na telefónne číslo, ktoré ste uviedli pri komunikácii s bankou, SMS s informáciou, že pre vás bola pripravená aplikácia UniCredit Bank SoftPOS, a e-mail, ktorý bude obsahovať informácie na inštaláciu a spustenie služby UniCredit Bank SoftPOS.

Po úspešnej implementácii služby UniCredit Bank SoftPOS už môžete používať svoje mobilné zariadenie na úhrady platobnými kartami Maestro, Mastercard, VISA, VISA Electron. UniCredit Bank SoftPOS akceptuje aj elektronické stravenkové a benefitné karty – Benefit Plus, E-stravenka, Gusto Karta, Ticket restaurant.

 

TECHNICKÉ PREDPOKLADY

Pre túto službu stačí mať mobilný telefón s operačným systémom Android 5.x a viac s funkciou NFC.

 

VÝHODY UNICREDIT BANK SOFTPOS

  • Aplikáciu nainštalujete za pár minút po stiahnutí aplikácie priamo z Google Play.
  • V UniCredit Bank SoftPOS sú k dispozícii transakcie platobnými kartami za posledných 60 dní, ktoré je možné exportovať do CSV/XLSX/PDF a tu všetky platby následne elektronicky evidovať.
  • Možnosť vyhodnotenia úspešnosti konkrétneho dňa na základe uložených transakcií, ktoré možno filtrovať podľa času a platobnej karty.
  • Možnosť vystavenia elektronických účteniek držiteľovi karty, ktoré možno odoslať na e-mail, SMS, WhatsApp, Facebook a ďalšie komunikačné platformy (spôsob zaslania si vyberá držiteľ karty počas samotného nákupu).
  • Všetky platobné karty sú akceptované bezkontaktne (tzv. bezkontaktné platby).
  • Uskutočnené platobné transakcie sa pripisujú na bankový účet v UniCredit Bank v nasledujúci pracovný deň.
  • Helpdesk podpora 24 hodín denne počas celého roka.

Často kladené otázky

Pre koho je aplikácia určená?
Kde je nezastupiteľný klasický terminál?
Je aplikácia bezpečná?
Je možné aplikáciu UniCredit Bank SoftPOS nainštalovať aj na iOS mobilnom zariadení?
Aké sú náklady?
Aké platobné karty možno prijímať?
Aplikácii UniCredit Bank SoftPOS sa nepodarilo načítať kartu.
Slúži účtenka ako daňový doklad?
Ako vytlačiť účtenku?
Čo mám robiť pri strate telefónu?
Chcem použiť UniCredit Bank SoftPOS na inom telefónnom čísle / budem mať nové telefónne číslo na rovnakom mobilnom zariadení.
Aké znaky je potrebné zadať pri registrácii v mobilnej aplikácii?
Nedostal som Overovací kód.
Chcem ukončiť používanie aplikácie UniCredit Bank SoftPOS alebo zrušiť daný terminál (TID) v aplikácii UniCredit Bank SoftPOS.
Je možné transakcie z aplikácie UniCredit Bank SoftPOS exportovať pre ďalšie použitie?
Podporuje aplikácia UniCredit Bank SoftPOS sprepitné?
Podporuje aplikácia UniCredit Bank SoftPOS variabilný alebo špecifický symbol?
Podporuje aplikácie UniCredit Bank SoftPOS viac jazykov?
Chcem si zmeniť heslo, čo mám robiť?
Zabudol som heslo, čo mám robiť?
Mám otázku, na ktorú som nenašiel odpoveď.
Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo