Business
Smart Banking
- Podrobný prehľad o vašich financiách
- Platby odtlačkom prsta alebo prostredníctvom FaceID
- Správa trvalých príkazov
znamená byť informovaný.
Infolinka
7:00-22:00 – denne vrátane víkendov a sviatkov
Radi odpovieme na vaše otázky týkajúce sa našich produktov a služieb, vykonáme ich individuálne nastavenie a v prípade straty vám zablokujeme kartu.
Linka na blokovanie kariet
24/7 - NON STOP
Linka na nahlásenie stratených a odcudzených platobných kariet. Túto linku používajte primárne v čase, kedy nie je dostupná linka zákazníckeho centra.
Linka pre firemný eBanking
08:00 – 17:00
Linka pre technickú podporu aplikácie BusinessNet pre firemné účty.
Linka pre platobné terminály
24/7 - NON STOP
24/7 - NON STOP
24/7 - NON STOP
24/7 - NON STOP
Túto linku volajte v prípade technických problémov so zariadením ak ste obchodník
Všetky používané linky sú spoplatnené podľa taríf volajúceho pre volanie na pevnú linku.
Hovory na linke zákazníckeho centra sú z dôvodu skvalitňovania služieb monitorované a uchovávané.
Za náš klientský servis a poradenstvo vám neúčtujeme žiadne poplatky.
Ste naším klientom?
Bezpečnosť je pre nás na prvom mieste. Aby ju bolo možné maximálne zaručiť, spoločne so svojou otázkou majte pred kontaktovaním zákazníckej linky pripravené aj údaje na jednoznačné overenie vašej totožnosti. Ideálne „heslo na telefonickú komunikáciu“, ktoré nájdete v zmluvných dokumentoch. Nezabudnite si tiež na hlasovom automate vybrať správnu produktovú oblasť. Pomôže nám to urýchliť nájdenie odpovedí na vaše otázky.
Najlepšie časy na kontaktovanie Infolinky
Ideálne časy na spojenie s operátorom sa môžu počas jednotlivých dní líšiť v závislosti od neočakávaných situácií. V prípade vyťaženej linky využite službu hlasového automatu Call me back. Zavoláme vám naspäť!
Služba Call me back
V prípade vyťaženej linky u nás nemusíte čakať v rade. Hlasový automat vám v takom prípade ponúkne službu Call me back.
Telefónne čísla pri oslovení klientov
Na volanie ohľadom špeciálnych kampaní a oslovenie klientov z kategórie telemarketingu, upozornení, servisných požiadaviek alebo interných prieskumov banky možno použiť iné než vyššie uvedené telefónne čísla. Tieto čísla sa budú meniť v závislosti od možností a využitia poskytovateľa telekomunikačných služieb. Pri spätnom volaní na zmeškaný hovor vás hlasovo upozorníme a potvrdíme vám, že išlo o kontakt z UniCredit Bank. Záleží nám na tom, aby ste vedeli, kto vám volal.
Obvykle ide o tieto tel. čísla: +420 464 623 625, +420 246 034 005.
Centrála banky v Slovenskej republike
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky
so sídlom
Šancová 1/A, Bratislava
PSČ 813 33
zapísaná v OR Mestského súdu Bratislava I, oddiel: PO, vložka číslo: 2310/B
DÔLEŽITÉ BANKOVÉ ÚDAJE
SWIFT (BIC): UNCR SK BX
Kód banky: 1111
IČO: 47 251 336
DIČ DPH: SK4020423671
DIČ: 4020423671
IBAN – kalkulátor NBS
E-mail: kontakt@unicreditgroup.sk
Loading