Hore

Zostať v kontakte

znamená byť informovaný.

Môžete nám zavolať, napísať, četovať s nami alebo nám jednoducho nahrať odkaz.

Tešíme sa na vás!
 

Infolinka

7:00-22:00 – denne vrátane víkendov a sviatkov

*1111

Radi odpovieme na vaše otázky týkajúce sa našich produktov a služieb, vykonáme ich individuálne nastavenie a v prípade straty vám zablokujeme kartu.

Linka na blokovanie kariet

24/7 - NON STOP

+421 2 6828 5777

Linka na nahlásenie stratených a odcudzených platobných kariet. Túto linku používajte primárne v čase, kedy nie je dostupná linka zákazníckeho centra.

Linka pre firemný eBanking

08:00 – 17:00

+421 2 6920 2097

Linka pre technickú podporu aplikácie BusinessNet pre firemné účty.

 

Linka pre platobné terminály  


Servis terminálov spoločnosti NEXI Central Europe, a.s.

24/7 - NON STOP

*02/68 28 57 50
*02/68 28 54 60


Servis terminálov/aplikácie SoftPOS spol. SONET Slovakia, s.r.o.

24/7 - NON STOP

*02/49 20 20 88
 

Servis terminálov společnosti Axasoft, a.s.

24/7 - NON STOP

*02/48 29 42 59

Servis terminálov společnosti PRINTEC SLOVAKIA, spol s.r.o.

24/7 - NON STOP

*02/57 10 33 90

Túto linku volajte v prípade technických problémov so zariadením ak ste obchodník

 
 

Všetky používané linky sú spoplatnené podľa taríf volajúceho pre volanie na pevnú linku.

Hovory na linke zákazníckeho centra sú z dôvodu skvalitňovania služieb monitorované a uchovávané.

Za náš klientský servis a poradenstvo vám neúčtujeme žiadne poplatky.

 
Ste naším klientom?

Ste naším klientom?

Bezpečnosť je pre nás na prvom mieste. Aby ju bolo možné maximálne zaručiť, spoločne so svojou otázkou majte pred kontaktovaním zákazníckej linky pripravené aj údaje na jednoznačné overenie vašej totožnosti. Ideálne „heslo na telefonickú komunikáciu“, ktoré nájdete v zmluvných dokumentoch. Nezabudnite si tiež na hlasovom automate vybrať správnu produktovú oblasť. Pomôže nám to urýchliť nájdenie odpovedí na vaše otázky.



Nejlepší časy pro kontaktování zákaznického centra

Najlepšie časy na kontaktovanie Infolinky

Nejlepší časy pro volání

Ideálne časy na spojenie s operátorom sa môžu počas jednotlivých dní líšiť v závislosti od neočakávaných situácií. V prípade vyťaženej linky využite službu hlasového automatu Call me back. Zavoláme vám naspäť!


 
Služba Call me back

Služba Call me back

V prípade vyťaženej linky u nás nemusíte čakať v rade. Hlasový automat vám v takom prípade ponúkne službu Call me back



Telefonní čísla při oslovení klientů

Telefónne čísla pri oslovení klientov

Na volanie ohľadom špeciálnych kampaní a oslovenie klientov z kategórie telemarketingu, upozornení, servisných požiadaviek alebo interných prieskumov banky možno použiť iné než vyššie uvedené telefónne čísla. Tieto čísla sa budú meniť v závislosti od možností a využitia poskytovateľa telekomunikačných služieb. Pri spätnom volaní na zmeškaný hovor vás hlasovo upozorníme a potvrdíme vám, že išlo o kontakt z UniCredit Bank. Záleží nám na tom, aby ste vedeli, kto vám volal.

Obvykle ide o tieto tel. čísla: +420 464 623 625, +420 246 034 005.

 

NAPÍŠTE NÁM


Kontaktní formulár

Odpovieme na vaše otázky týkajúce sa produktov.

Hlavní schránka banky

Hlavná schránka banky.

Reklamácie

Naším úsilím je nájsť pre vás riešenie.

 

ĎALŠIE INFORMÁCIE


Centrála banky v Slovenskej republike

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky 

so sídlom

Šancová 1/A, Bratislava

PSČ 813 33

zapísaná v OR Mestského súdu Bratislava I, oddiel: PO, vložka číslo: 2310/B

 

DÔLEŽITÉ BANKOVÉ ÚDAJE

SWIFT (BIC): UNCR SK BX

Kód banky: 1111

IČO: 47 251 336

DIČ DPH: SK4020423671

DIČ: 4020423671

IBAN – kalkulátor NBS

E-mail: kontakt@unicreditgroup.sk

 

Odměny závislé na výkonu

KDE NÁS NÁJDETE

Kliknite na mapu a vyberte si najbližšiu pobočku.


 

Kde nás najdete

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo