Ako si zobraziť a skopírovať číslo karty?
Celé číslo karty je možné si jednoducho zobraziť a skopírovať priamo v aplikácii. Ako na to, nájdete krok po kroku v priloženom návode.
Ako si zmeniť PIN ku karte?
PIN ku karte si viete zmeniť jednoducho v aplikácii, stačí sa pozrieť do priloženého návodu.
Kde nájdem SMART KEY?
Inteligentný kľúč nájdete na úvodnej prihlasovacej obrazovke nad tlačidlom "PRIHLÁSIŤ SA".
Nedostal som oznámenie (push notifikáciu)?
Aby ste mohli používať všetky push oznámenia, musíte mať telefón pripojený k internetu a povolené oznámenia v aplikácii Smart Banking / Smart Key aj v Nastaveniach na mobilnom telefóne.
V telefóne nemám internetové pripojenie a nedostal som upozornenie na prihlásenie do internetového bankovníctva, ako sa môžem prihlásiť teraz?
Ak nemáte pripojenie na internet, môžete využiť alternatívnu možnosť prihlásenia pomocou kódu QR (offline), ktorá nevyžaduje pripojenie na internet. Túto možnosť nájdete po prihlásení do aplikácie Smart Key v aplikácii Smart Banking.
Online banking od UniCredit Bank už používam. Môžem používať obe služby súčasne?
Áno. Okrem toho vám Smart Banking pomôže v prípade, že potrebujete rýchlo zablokovať kartu z dôvodu straty, zvýšiť limit na nákup v obchode a tiež aktivovať zľavový program U-šetríme, ktorý vám umožní získať výhody pri platení kartou.
Mám viacero účtov, môžem ich ovládať prostredníctvom jednej aplikácie?
Áno, v aplikácii Smart Banking máte na dosah ruky všetky svoje bežné účty, účty v cudzej mene, sporiace účty, termínované vklady, karty, úvery a ďalšie produkty.
Môžem službu využívať v zahraničí? Nie je to drahé?
Áno, Smart Banking je vám k dispozícii aj v zahraničí, ak má váš mobilný telefón internetové pripojenie Wi-fi alebo dátový roaming. Za používanie aplikácie neúčtujeme žiadne poplatky. Poplatky za roaming si môžete overiť u svojho operátora.
Čo sa stane, ak používam službu Smart Banking a potom dostanem nový telefón? Budem môcť službu naďalej využívať?
Ak ste už aplikáciu používali v minulosti, môžete ju jednoducho aktivovať v novom zariadení pomocou svojho používateľského mena a kódu PIN, ktorý ste si zvolili pri predchádzajúcej aktivácii. V prípade, že ste zabudli svoje údaje, môžete sa do aplikácie dostať naskenovaním preukazu totožnosti alebo vám radi pomôžeme na našej infolinke +420 221 210 031.
Čo mám robiť, ak zmením svoje registrované telefónne číslo pre Smart Banking?
Smart Banking je nezávislý od mobilného operátora, a preto bude fungovať aj s vaším novým telefónnym číslom (novou SIM kartou). Ak chcete aplikáciu aktivovať v budúcnosti, musíte zmeniť svoje telefónne číslo, pretože na toto číslo posielame aktivačnú SMS. Počas aktivácie služby Smart Banking môžete zmeniť svoje telefónne číslo. Ak už máte aplikáciu aktívnu, svoje telefónne číslo môžete zmeniť aj na karte VIAC - MÔJ PROFIL.
Je používanie služby Smart Banking bezpečné?
Áno, Smart Banking využíva najmodernejšie zabezpečenie vo forme bezpečnostného kľúča. Tým sa v každom okamihu vygeneruje jedinečný časovo obmedzený bezpečnostný kód, ktorý chráni prihlásenie do aplikácie a odosielanie transakcií do banky. Prihlasovanie do Smart Bankingu a podpisy pri platbách sú chránené pomocou PIN kódu, odtlačku prsta alebo Face ID.
Čo sa stane, ak mi telefón ukradnú alebo ho stratím?
Aj v tejto nepríjemnej situácii sú vaše údaje a financie v bezpečí - vďaka bezpečnostnému kľúču v aplikácii nemá nikto prístup k vašim financiám a účtu bez vášho PIN kódu. Aplikáciu si potom môžete bezplatne aktivovať v novom zariadení. Bezpečnosť je vždy plne zaručená.
Čo sa stane, ak zabudnem vypnúť službu Smart Banking?
Z bezpečnostných dôvodov sa aplikácia po 3 minútach automaticky vypne a odhlási prihláseného používateľa.
Zabudol som svoj PIN kód, ako môžem znovu aktivovať Smart Banking?
V prípade, že ste zabudli svoj PIN kód, môžete si nastaviť nový naskenovaním preukazu totožnosti. S aktiváciou Smart Bankingu vám radi pomôžeme aj na našej infolinke +421 2 6920 2090 alebo na niektorej z našich pobočiek.
Čo robiť, ak Smart Banking vyžaduje aktualizáciu?
Pravdepodobne máte nainštalovanú verziu aplikácie, ktorú už nepodporujeme. Smart Banking jednoducho aktualizujte na najnovšiu verziu kliknutím na tlačidlo Aktualizovať a aktualizujte Smart Banking na najnovšiu verziu v bezpečnom prostredí Google Play/AppStore.
Zároveň odporúčame zapnúť automatické aktualizácie pre službu Smart Banking v Nastaveniach telefónu. Takto bude telefón pravidelne aktualizovať aplikáciu a vy sa nemusíte o nič starať. Je to najbezpečnejší spôsob, ako udržiavať aplikáciu Smart Banking aktuálnu so všetkými bezpečnostnými vylepšeniami a najnovšími funkciami.